HTML

"¡No Pasarán!"

"nemcsak a szemetek tudnak magyarul"

Friss topikok

"magyarságom iránti mélységes szeretetemnél fogva"

2008.05.17. 20:38 demokratikus

Szerintem ezt az iwiw-en jött üzenetet nem kell kommentálni. A 15 éves szerző tisztában van a világ dolgaival. Természetesen az adatait nem teszem közzé, mert azt továbbra is etikátlan dolognak tartom. (ja, és Én-nel ha lehet nem kezdünk mondatot, lagábbis nekem ezt tanították.:)
Ja, és az utolsó mondat üzenete nekem nem jött át.

"Én nem antifasiszta vagyok hanem antikommunista és az olyanok ellen lépek fel mint te akik annyira szélsőjobb ellenesek, hogy már szélsőbalosok. Én nem vagyok szélsőjobboldali. Én hazafinak vallom magam és nem tűröm, hogy magyarságom iránti mélységes szeretetemnél fogva népcsoportnak nevezzenek és lefasisztázzanak. És nem tűröm a cigányok garázdaságát az utcán amiröl mélységes hallgatás van és hogy az önvédelmet ebben a rendszerben rasszizmusnak nevezik. Nem tűröm, hogy kiraboljanak és ezért akár bíróság elé is hajlandó vagyok menni mert ártatlan vagyok. A zsidók lelki világát pedig annyira szívén viseli ez a kormány, hogy külön gratuláltunk izaelnek!"

Szólj hozzá!

Címkék: iwiw zsidó antiszemita antifasiszta gárda cigánybűnözés szemita antifa

A bejegyzés trackback címe:

https://nopasaran.blog.hu/api/trackback/id/tr27474485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása